Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

1. Hogyan küldhetek vissza egy terméket vagy nyújthatok be panaszt?

Kattintson ide.

2. Hol találom a számlát?

A vásárlás igazolását kizárólag elektronikus formában, automatikus e-mailben küldjük el.

3. A számlámon hiba van, hogyan javíthatom ki?

Írjon nekünk a következő címre: kapcsolat@euroelectronics.eu
Az üzenetben kérjük, feltüntetni a számla számát.

4. A kiválasztott termék elérhető?

A termékek elérhetősége a fizikai üzletekben és a raktárban közvetlenül a weboldalunkon ellenőrizhető. A részletes információk minden termék oldalán megtalálhatók.

5. Hogyan ellenőrizhetem a rendelésem állapotát? Mikor kerül kiszállításra a rendelésem?

A rendelés leadása után e-mailben kap visszaigazolást a rendelés beérkezéséről, csomagolásáról és kiszállításáról.
Az e-mail a következő címről érkezik: kapcsolat@euroelectronics.eu

Kérjük, ellenőrizze a SPAM mappát is.

6. Küldenek Magyarországra is?

Kérjük, adja le megrendelését valamelyik nemzetközi áruházunkban:

euroelectronics.eu (Európai Unió – általános nemzetközi áruház)
euroelectronics.co.uk (Egyesült Királyság)
cz.euroelectronics.eu (Csehország)
euroelectronics.pl (Lengyelország)
euroelectronics.sk (Szlovákia)
de.euroelectronics.eu (Németország)
euroelectronics.fr (Franciaország)
nl.euroelectronics.eu (Hollandia)
euroelectronics.ro (Románia)
euroelectronics.se (Svédország)
euroelectronics.es (Spanyolország)
ergooffice.eu (Európai Unió – általános nemzetközi áruház)
euroelectronics.be (Belgium)