Gyakran ismételt kérdések (GYIK)
Gyakran ismételt kérdések (GYIK)
1. Hogyan küldhetek vissza egy terméket vagy nyújthatok be panaszt?
2. Hol találom a számlát?
A vásárlás igazolását kizárólag elektronikus formában, automatikus e-mailben küldjük el.
3. A számlámon hiba van, hogyan javíthatom ki?
Írjon nekünk a következő címre: kapcsolat@euroelectronics.eu
Az üzenetben kérjük, feltüntetni a számla számát.
4. A kiválasztott termék elérhető?
A termékek elérhetősége a fizikai üzletekben és a raktárban közvetlenül a weboldalunkon ellenőrizhető. A részletes információk minden termék oldalán megtalálhatók.
5. Hogyan ellenőrizhetem a rendelésem állapotát? Mikor kerül kiszállításra a rendelésem?
A rendelés leadása után e-mailben kap visszaigazolást a rendelés beérkezéséről, csomagolásáról és kiszállításáról.
Az e-mail a következő címről érkezik: kapcsolat@euroelectronics.eu
Kérjük, ellenőrizze a SPAM mappát is.
6. Küldenek Magyarországra is?
Kérjük, adja le megrendelését valamelyik nemzetközi áruházunkban:
- euroelectronics.be (Belgium)
- cz.euroelectronics.eu (Csehország)
- euroelectronics.eu (Európai Unió - általános nemzetközi áruház)
- ergooffice.eu (Európai Unió - általános nemzetközi áruház)
- euroelectronics.fr (Franciaország)
- nl.euroelectronics.eu (Hollandia)
- euroelectronics.pl (Lengyelország)
- euroelectronics.co.uk (Nagy-Britannia)
- de.euroelectronics.eu (Németország)
- it.euroelectronics.eu (Olaszország)
- euroelectronics.ro (Románia)
- euroelectronics.es (Spanyolország)
- euroelectronics.se (Svédország)
-
euroelectronics.sk (Szlovákia)