Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek


1. Kik vagyunk és mit csinálunk?


Egy online áruház vagyunk, amely elektronikai cikkeket, háztartási cikkeket, kozmetikumokat és sok más terméket árul. Jelen Általános Szerződési Feltételekben tájékoztatjuk Önt arról, hogy hogyan működik az www.euroelectronics.ro webáruházunk, hogyan lehet megrendelni és fizetni az árukat, valamint hova fordulhat panasz vagy bármilyen kérdés esetén.


1.1. Az eladó a Euroelectronics.eu Sp. z o.o. Sp. k. székhelye: Korfantego utca 7., 42-600 Tarnowskie Góry, Lengyelország Cégjegyzékszám: KRS: 0000717942 Adószám: NIP: 6452554585 REGON szám: 369459764 Környezetvédelmi nyilvántartási szám (BDO): 000583446 (a továbbiakban: „mi”), amely az www.euroelectronics.hu („weboldal”) értékesíti és hirdeti termékeit, amelyeket ügyfelei, akik vállalkozók és fogyasztók (a továbbiakban: „Ön”) a weboldalon keresztül megrendelhetnek és vásárlási szerződést köthetnek.


1.2. Ha nem a cégtől vásárol (nem tünteti fel az azonosító számát a megrendelésben), akkor Ön fogyasztói jogokat élvez. A törvény így különleges jogokat biztosít Önnek, amelyekről a továbbiakban olvashat a jelen ÁSZF-ben.


1.3. Jelen dokumentum, az általános szerződési feltételek célja, hogy elmagyarázza Önnek a weboldalon keresztül közöttünk létrejött vásárlási szerződéssel kapcsolatos kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket, és tájékoztassa Önt azokról. Az általános szerződési feltételek rendelkezései a vásárlási szerződés szerves részét képezik. A vásárlási szerződéstől eltérő rendelkezések elsőbbséget élveznek a jelen feltételek rendelkezéseivel szemben.


1.4. Az Ön által nekünk megadott összes információ bizalmas és bizalmasan kezeljük. Emellett egyes személyes adatait is feldolgozzuk. Az adatkezelés céljáról és az adatok védelméről itt olvashat.


1.5. A következő elérhetőségeken léphet kapcsolatba velünk:


Euroelectronics.eu Sp. z o.o. Sp. k.

Korfantego 7

42-600 Tarnowskie Góry

Lengyelország

kapcsolat@euroelectronics.eu

2. Felhasználói fiók


Felhasználói fiókot hozhat létre weboldalunkon. A regisztrációval különböző előnyöket élvezhet, vagy kezelheti megrendeléseit, megtekintheti korábbi megrendeléseit, és minden egy helyen elérhető lesz.


2.1. Megrendelést a felhasználói fiókjából adhat le, de a megrendeléshez nem szükséges felhasználói fiók. Regisztráció nélkül is leadhat megrendelést.


2.2. A regisztráció és a felhasználói fiók létrehozásakor Önnek minden adatot helyesen és valósan kell megadnia, és azokat minden változtatás esetén frissítenie kell. Az Ön által a megrendelés leadásakor vagy a felhasználói fiókban megadott adatok helyesnek tekintjük.


2.3. A fiókja felhasználónévvel és jelszóval védett, így senki sem férhet hozzá a felhasználói fiókjához. Kérjük, őrizze meg ezeket az információkat és a teljes felhasználói fiókját.


2.4. Előfordulhat, hogy weboldalunk és a felhasználói fiókok nem állnak rendelkezésre non-stop, különösen a szükséges karbantartási munkák (hardver, szoftver) miatt.

3. Áruk megrendelése


Itt talál információkat az áruk megvásárlásáról és megrendeléséről.


3.1. Bár a weboldal tartalmazza az Ön által megvásárolni kívánt árukra vonatkozó összes információt, egyedi feltételek mellett is köthetünk Önnel adásvételi szerződést.


3.2. A weboldalon megjelenő információk elsősorban tájékoztató jellegűek, és nem köteleznek minket az áruk értékesítésére.


3.3. Termékeinket a weboldalon keresztül rendelheti meg egy űrlapon, amely elsősorban a termékekre vonatkozó részletes információkat, a vételárat, a vételár fizetésének módját és a termékek szállításának módját tartalmazza. Ezen információk alapján Ön megrendelést („Megrendelés”) hoz létre.


3.4. A megrendelés beérkezése után e-mailben visszaigazoljuk annak kézhezvételét. A vételi szerződés a megrendelés visszaigazolásának kézhezvételével jön létre. Ha megrendelése szokatlan, további megerősítést kérhetünk Öntől. Ebben az esetben a vételi szerződés akkor jön létre, amikor megkapjuk ezt a megerősítést.


3.5. A Megrendelésben valós és teljes körű információkat kell megadnia. Ha hamis vagy hiányos információkat ad meg, nem vállalunk felelősséget az azokból eredő károkért.


3.6. A velünk való távközléssel kapcsolatos költségeket, például a telefonköltségeket, Ön viseli, és azok semmilyen módon nem térnek el az Ön internetkapcsolat-szolgáltatójának alapdíjától.

4. Fizetési feltételek


Ebben a szakaszban olvashatja el, hogyan fizethet nekünk az árukért.


4.1. Az áruk pontos vételárát mindig feltüntetjük. ÁFA-fizetők vagyunk, és a vételár az ÁFA-t és minden egyéb adót és illetéket tartalmaz. Ha a feltüntetett vételárban nyilvánvaló hiba van (például az áruk vételára a szokásos árnál 10%-kal alacsonyabb), nem vagyunk kötelesek az árukat ilyen helytelen beszerzési áron szállítani, és ha már megkötöttünk Önnel ilyen helytelen beszerzési áron vásárlási szerződést, akkor jogosultak vagyunk attól elállni.


4.2. Weboldalunkon egy megrendeléshez legfeljebb egy kedvezményes kupon használható fel.


4.3. Az esetleges kedvezmények kombinálhatók, de ez mindig az adott kedvezményes ajánlattól függ. Az egyidejűleg több kedvezmény igénybevételének lehetőségéről vagy lehetetlenségéről az egyes kedvezményes akciók weboldalán tájékoztatjuk.


4.4. Az árak és az áruk szállításával kapcsolatos esetleges költségek itt találhatók.


4.5. Banki átutalással történő fizetés esetén kérjük, hogy a vételárat a megfelelő változó fizetési jelöléssel együtt fizesse meg, amely a megrendelés száma. Ha nem adja meg a változó jelölést, előfordulhat, hogy a fizetés nem kapcsolódik a megrendeléshez, ezért a termékek kiszállítása késedelmet szenvedhet.


4.6. Ha készpénz nélkül fizet, a vételár akkor tekinthető kifizetettnek, amikor a megfelelő összeg jóváírásra kerül a számlánkon. Az árut ezt követően azonnal elküldjük Önnek, kivéve, ha erről másképp állapodunk meg.


4.7. Minden fizetésről számlát (adóügyi dokumentumot) állítunk ki, amely minden esetben megfelel a jogszabályi előírásoknak, és a Megrendelésben megadott e-mail címre küldjük.


4.8. Az értékesítési nyilvántartási okirat szerint az eladó köteles a vevőnek nyugtát kiállítani. Ugyanakkor köteles a kapott bevételeket online regisztrálni az adóhatóságnál; technikai meghibásodás esetén legkésőbb 48 órán belül.

5. Az áruk szállítása


Ebben a feltételek és kikötések cikkben megtudhatja, mikor és hogyan szállítjuk Önnek az árukat.


5.1. A szállítási módokat itt találja weboldalunkon.


5.2. Előfordulhat, hogy az áru nincs raktáron, és nem tudjuk 30 napon belül a vásárlási szerződés megkötésétől számítva kiszállítani. Ezért fenntartjuk a jogot, hogy ilyen esetben a vásárlási szerződéstől elálljunk.


5.3. Ön köteles átvenni az árut. Ha nem veszi át, azt a vásárlási szerződés felmondásának tekintjük. Ebben az esetben jogosultak vagyunk az elutasított áruk visszaküldésével kapcsolatos költségek megtérítését kérni, és az pontos összegről tájékoztatjuk Önt. Emellett jogosultak vagyunk Önt felvenni a megbízhatatlan vásárlók listájára az áruk átvételének megtagadása esetén, és a következő vásárláskor köteles lesz előre, készpénz nélkül fizetni a számlánkra.


5.4. Az áruk szállítmányozótól történő átvételekor kérjük, ellenőrizze az áruk csomagolásának sértetlenségét. Ideális esetben a szállítás során azonnal jelezze az áruk vagy csomagolásuk nyilvánvaló sérüléseit, és jegyezze fel azokat az átadás-átvételi jegyzőkönyvbe. Ne feledje, hogy ilyen sérült árukat nem köteles átvenni a fuvarozótól. A sérülésekről értesítsen minket is, és kérjük, dokumentálja azokat.

6. A vásárlási szerződéstől való elállás


Ha Ön, mint fogyasztó, online szerződést köt, akkor 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Egyes esetekben azonban a feltételek kissé eltérhetnek, ezért kérjük, figyelmesen olvassa el a következő cikket.


6.1. Fogyasztóként, azaz olyan személyként, aki a tevékenységi körén kívül vagy ahhoz hasonló tevékenység keretében köt szerződést, Önnek joga van az interneten, e-mailben, telefonon vagy más távközlési eszközön (sajnos a bankok közötti hívások nem számítanak) a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül. Ez a cikk a Felhasználási feltételekről csak a fogyasztókra vonatkozik.


6.2. Felhívjuk azonban figyelmét, hogy nem jogosult a vásárlási szerződéstől elállni, ha:


a) az áruk az Ön kívánságai szerint vagy az Ön számára készültek. Ez az eset áll fenn például akkor, ha az árukat az Ön igényei szerint gyártjuk, vagy az Ön kívánságai szerint más módon módosítjuk;


(b) olyan áruk esetében, amelyek a szállítás után más árukkal összekeveredtek, és ez a keveredés visszafordíthatatlan;


(c) olyan áruk esetében, amelyeket a fogyasztó a csomagolásból kivett, és amelyek higiéniai okokból nem küldhetők vissza, például kozmetikai termékek vagy orvostechnikai eszközök;


(d) adott esetben, ha az áruk romlandóak.

6.3. Ha úgy dönt, hogy eláll a vásárlási szerződéstől, és ez lehetséges, kérjük, használja a jelen feltételekhez csatolt nyomtatványt.


6.4. A vásárlási szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszatérítjük az áruk vételárát és a szállítás költségét ugyanolyan módon, ahogyan azokat Öntől megkaptuk, vagy az Ön által megadott bankszámlaszámra. Ugyanakkor a vásárolt árukat ugyanebben az időtartamon belül vissza kell küldenie vagy átadnia nekünk. Az árukat teljes egészében, lehetőleg az eredeti csomagolásban (de nem kötelező) kell visszaküldenie, és azok nem lehetnek a szokásos használatból eredő kopáson vagy sérülésen kívül olyan állapotban, amely abból ered, hogy Ön az árukat megismerte. A megadott határidőn belül megvizsgáljuk, hogy a visszaküldött áruk sértetlenek, épek és használat nélküliek-e, és hogy Ön a szükségesnél nagyobb értékcsökkenést okozott-e az árukban. Ha az áruk olyan állapotban vannak, hogy sérülés vagy indokolatlan kopás miatt más ügyfeleknek nem értékesíthetők, akkor Ön nem jogosult a vásárlási szerződéstől elállni. Az áruk visszaküldésének költségeit Ön viseli.


6.5. Szállítási költségek Csak a legkisebb szállítási költségeket térítjük vissza.


6.6. Mindazonáltal nem vagyunk kötelesek a vételárat visszatéríteni, amíg az áruk vissza nem kerültek hozzánk, vagy amíg Ön nem bizonyítja, hogy azokat visszaküldte a címünkre.


6.7. Ha a termékkel együtt ingyenes szolgáltatást is nyújtottunk Önnek – ajándékot –, akkor a vásárlási szerződéstől való elállás esetén köteles ezt az ajándékot is visszaküldeni.

7. Az áruk 30 napon belüli visszaküldése


A fogyasztóknak az áruk átvételétől számított 14 napon belüli elállási jogán túl, lehetőséget biztosítunk arra is, hogy az áruk átvételétől számított 30 napon belül visszaküldjék az árukat, amely esetben a vételárnak megfelelő értékű ajándékutalványt állítunk ki. Ehhez a weboldalon a vásárlási ár értékében vásárolhat árukat. A feltételek ezen részében megtalálja, mit kell tennie, hogy élhessen ezzel a jogával.


7.1. A következő cikk csak a fogyasztóként minősülő ügyfelekre vonatkozik. Önnek joga van a termékeket a kézhezvételtől számított 30 napon belül visszaküldeni, amely esetben a vásárlási ár értékének megfelelő értékű ajándékutalványt állítunk ki, amelyet felhasználhat a weboldalunkon történő további vásárlásokra.


7.2. Ha az ajándékutalványt olyan vásárlási ár fizetésére használja, amely alacsonyabb, mint az ajándékutalvány értéke, akkor nem jogosult a két összeg közötti különbözet visszatérítésére. Ha az ajándékutalványt olyan vásárlási ár fizetésére használja, amely magasabb, mint az ajándékutalvány értéke, akkor köteles a különbözetet megfizetni.


7.3. Ön nem jogosult a termékeket 30 napon belül visszaküldeni, ha:


a) a termékeket az Ön kívánságai szerint vagy az Ön számára személyre szabtuk. Ez akkor szükséges, ha az árukat az Ön igényei szerint gyártjuk, vagy az Ön kívánságai szerint módosítjuk;


b) az árukat kivette a szállításhoz használt csomagolásból, vagy a csomagolás megsérült;


c) az áruk megsérültek;


d) az áruk más ügyfélnek nem értékesíthetők.

7.4. A termékek visszaküldésének feltételeinek teljesülését a jelen cikk szerint 30 napon belül, a termékek visszaküldésétől számított 14 napon belül értékeljük. A termékek visszaküldésének elutasítását nem köteles indokolni és megindokolni.


7.5. Az árukat teljes egészében, eredeti csomagolásában, használat nyomaitól mentesen kell visszaküldeni. Az áruk visszaküldésének költségeit Ön viseli.


7.6. Az áruk visszaszállításától számított 14 napon belül, amennyiben az áruk visszaküldésének feltételei a jelen cikk szerint teljesülnek, az áruk vételárának megfelelő értékű utalványt állítunk ki Önnek. Az áruk visszaszállításának költségeit nem térítjük meg.


7.7. Ha az áruval együtt ingyenes szolgáltatást is nyújtottunk Önnek – ajándékot –, akkor Ön köteles ezt az ingyenes szolgáltatást is visszaküldeni, ha az áru visszaküldésére vonatkozó jogát a jelen cikk szerint gyakorolja.

8. Panaszok és minőségi garancia


Igyekszünk áruinkat a lehető legjobb állapotban szállítani. Azonban néha, minden odafigyelés ellenére, az áruk valamilyen hibásak lehetnek. A reklamációra vonatkozó összes feltételt ebben a cikkben találja.

Miért vagyunk felelősek?


8.1. Mi felelősek azért, hogy az áruk átvételkor hibátlanok legyenek. Ez azt jelenti, hogy az áruk átvételekor elsősorban a következőkért vagyunk felelősek:


a) rendelkeznek a megállapodás szerinti tulajdonságokkal, és ilyen megállapodás hiányában rendelkeznek azokkal a tulajdonságokkal, amelyeket mi vagy a gyártó leírtunk, vagy amelyekre Ön a termék jellegéből és a mi reklámozásunkból kiindulva számíthatott (a szállító ténylegesen felszámítja);


b) az áruk alkalmasak az általunk megjelölt felhasználási célra (lehetséges és biztonságos-e a grillsütőn grillezni);


(c) az áruk megfelelnek a megállapodás szerinti minta vagy modell minőségének;


(d) az áruk mennyisége, mérete vagy súlya megfelelő; és


e) az áruk megfelelnek a jogszabályi előírásoknak (például hőmérők esetében).


8.2. Ha Ön fogyasztó, akkor a termék átvételétől számított

24 hónapos jótállási időn belül felelősek vagyunk a termék hibáért, amennyiben másképp nem jelezzük. Használt áruk esetében a 12 hónapos jótállási időszak alatt felmerülő hibákért vállalunk felelősséget.


8.3. Ha olyan árukat vásárolt, amelyek hibája miatt árengedményt kaptak, akkor nem vállalunk felelősséget az árengedmény okát képező hibaért. Azonban az áruk egyéb hibáiért továbbra is felelősséggel tartozunk.

Hogyan gyakorolhatja a hibás teljesítésből eredő jogait?


8.4. Kérjük, hogy panaszát küldje el e-mail címünkre vagy postai címünkre. A termékek hibáiból eredő felelősség jogai az eladóként ránk vonatkoznak.


8.5. A panasz formanyomtatványának vagy szándéknyilatkozatának a következőket kell tartalmaznia:


a) az Ön elérhetőségeit, a hiba leírását és a panasz rendezésére vonatkozó igényét;


b) az Áruk vásárlásának igazolását (lehetőleg a vásárlási bizonylat csatolásával).


8.6. A hibásnak ítélt árukat a panaszformanyomtatvánnyal együtt küldje el a címünkre. Az árukat a szállítás során megfelelő csomagolásban kell elhelyezni, hogy ne sérüljenek, tiszták, szárazak és teljesek legyenek. Ellenkező esetben nem vagyunk kötelesek a panaszt rendezni, és az árukat az Ön költségére visszaküldjük.


8.7. Ha Ön fogyasztó, panasz benyújtásakor írásos visszaigazolást kap e-mailben – egy panaszjegyzőkönyvet, amely a panasz rendezésének dokumentumaként szolgál. A panaszjegyzőkönyvben feltüntetjük a panasz benyújtásának időpontját, tartalmát és az Ön által kért kezelési módot.

Hibás áruk


8.8. Ha Ön fogyasztó, és a hiba a kézhezvételtől számított tizenkét hónapon belül jelentkezik, akkor az áruk a kézhezvételkor hibásnak minősülnek. Ellenkező esetben Ön jogosult a fogyasztási cikkeken jelentkező hibát a kézhezvételtől számított huszonnégy hónapon belül reklamálni.


8.9. Ha az eladott áruk, azok csomagolása, a termékhez mellékelt utasítások vagy más jogszabályok szerinti reklámozás jelzi az áruk használatának időtartamát, akkor a minőségi garancia rendelkezései alkalmazandók, ha Ön fogyasztó. Minőségi garanciaként vállaljuk, hogy az áruk egy bizonyos ideig alkalmasak a rendeltetésszerű használatra, vagy megőrzik szokásos tulajdonságaikat.


8.10. Ha Ön jogosan reklamálta az áru hibáját, a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásának időtartama vagy a jótállási idő nem folyik attól az időponttól, amikor Ön a hibás árukat nem tudja használni.


8.11. A jótállás és a hibás teljesítésért való felelősség nem vonatkozik:


(a) a termékek normál használat során bekövetkező elhasználódása, például a kopott fejhallgatók;


(b) használt termékek, ha a hiba a használat mértékének megfelelő;


c) olyan hibák, amelyekről Ön tudott, vagy amelyeket Ön okozott, például ha a villanykörte a földre esett és eltört.

Hogyan igényelhetem a termékeket?


8.12. A jótállási idő alatt panaszt tehet, és választása szerint igényelheti a szerződés lényeges megsértését jelentő hibát (függetlenül attól, hogy a hiba orvosolható-e vagy sem):


(a) a hiba kijavítását új, hibátlan termék szállításával vagy a hiányzó termék szállításával;


b) a hiba ingyenes kijavítását;


(c) a vételár ésszerű csökkentését; vagy


d) a vételár visszatérítését a vásárlási szerződésől való elállás esetén.


8.13. A vásárlási szerződés jelentős megsértése az, amikor az egyik fél a szerződés megkötésekor már tudott a megsértésről, vagy tudnia kellett volna, hogy a másik fél a megsértés előre látható volt, és ezért nem kötötte volna meg a szerződést.


8.14. Ha a hiba a szerződés kisebb megsértését jelenti (függetlenül attól, hogy a hiba orvosolható-e vagy sem), Ön jogosult a hiba orvoslására vagy a vételár ésszerű csökkentésére.


8.15. Ha a javítható hiba a javítás után ismételten jelentkezik (általában a harmadik reklamáció ugyanazon hiba miatt, vagy a negyedik különböző hibák miatt), vagy az áruk nagyszámú hibával rendelkeznek (általában legalább három hiba egyszerre), Ön jogosult a vételár csökkentését, az áruk cseréjét vagy a szerződéstől való elállást kérni.


8.16. Panasz benyújtásakor köteles megjelölni, hogy melyik jogot választja. Az opció megváltoztatása a mi beleegyezésünk nélkül csak akkor lehetséges, ha olyan hiba kijavítását kérte, amely helyrehozhatatlannak bizonyul. Ha nem választja ki időben a szerződés lényeges megsértéséből fakadó jogát, akkor ugyanazok a jogai, mint a szerződés kisebb megsértése esetén.


8.17. Ha a javítás vagy a termék cseréje nem lehetséges, akkor a szerződéstől való elállás esetén a vételár teljes visszatérítését kérheti.


8.18. Ha bizonyítjuk, hogy Ön a hibát már az átvétel előtt ismerte vagy okozta, nem vagyunk kötelesek kielégíteni igényét.


8.19. A vis maior okozta akadály nem minősül működési hibának.

Hogyan kezeljük a panaszt?


8.20. Ha Ön fogyasztó, azonnal, vagy összetettebb esetekben legkésőbb három munkanapon belül döntünk a panaszáról, vagy arról, hogy a döntéshez szakértői értékelésre van szükség. Ezen időszak alatt tájékoztatjuk Önt a szakértői értékelés szükségességéről.


8.21. Ha Ön fogyasztó, panaszát indokolatlan késedelem nélkül kezeljük. A panasz benyújtásától számított legkésőbb 30 napon belül, ha írásban nem állapodunk meg Önnel hosszabb határidőben. Ezen időszak után ugyanazok a jogok illetik meg Önt, mintha a vásárlási szerződés lényeges megsértése történt volna.


8.22. Ha Ön vállalkozó, akkor a lehető legrövidebb időn belül döntünk a panaszáról, vagy arról, hogy szakmai értékelésre van szükség a döntés meghozatalához. A panaszát ésszerű időn belül értékeljük, és írásban megerősítjük a panasz kezelésének dátumát és módját, a javítás megerősítését és a panasz kezelésének időtartamát, vagy a panasz elutasításának indokait.


8.23. Ha Ön fogyasztó, akkor jogosult a panasz miatt felmerült költségek megtérítésére, mi pedig mindig a lehető legalacsonyabb költségeket térítjük meg Önnek. Ezeket a költségeket a lehető leghamarabb, de legkésőbb a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásának határidejének lejártától számított egy hónapon belül kell visszatéríttetni, ellenkező esetben azok visszatérítésére nem jogosult. Ha Ön vállalkozó, akkor ez a jog nem illeti meg.

9. Záró rendelkezések


9.1. A feltételek magyar nyelven vannak megfogalmazva.


9.2. Kereskedelmi engedéllyel rendelkezünk; a kereskedelmi engedélyek ellenőrzését az illetékes kereskedelmi engedélyező hatóság végzi.


9.3. Nem vállalunk felelősséget a weboldalunkon harmadik felek által okozott hibákért, illetve azért, ha azokat a rendeltetésüktől eltérő célra használja.


9.4. A weboldalra vonatkozó minden jog, különösen a tartalom szerzői jogai, beleértve a weboldal megjelenését, fényképeket, filmeket, grafikákat, védjegyeket, logókat és egyéb tartalmakat és elemeket, az eladóként minket illet. A weboldalt vagy annak bármely részét a mi hozzájárulásunk nélkül nem másolhatja, módosíthatja vagy felhasználhatja. De mi úgy gondoljuk, hogy ezt úgysem tenné.


9.5. Eladóként nem vagyunk kötelesek semmilyen magatartási kódex betartására Önnel szemben. De mindig kedvesek vagyunk, ne aggódjon.


9.6. Ha vis maior lép fel, nem vállalunk felelősséget a vis maior okozta vagy azzal kapcsolatos károkért, és ha a vis maior 10 napnál tovább tart, jogunkban áll a szerződéstől elállni.


9.7. A feltételek megfogalmazását módosíthatjuk vagy kiegészíthetjük, azok aktuális megfogalmazását mindig megtalálja weboldalunkon. Ez a rendelkezés nem érinti a korábbi feltételek érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.


9.8. A feltételekhez csatolunk egy szerződés visszavonási nyilatkozat mintát.


9.9. Ha kérdése van a jelen feltételekkel kapcsolatban, bármikor felveheti velünk a kapcsolatot e-mail címünkön.


Tarnowskie Góry, 2021.06.16.