Érintkezés

Válassza ki a bejelentés okát:

🔹 Rendelési probléma

Szeretné megváltoztatni a szállítási címet, késik a kézbesítés, vagy elveszett a csomag? Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, és részletesen írja le a problémát.

🔹 Visszaküldés – 30 napon belül, nem használt termék esetén

Ha problémája van a termékkel, vagy el kíván állni a szerződéstől, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot. A visszaküldésre a vásárlástól számított 30 napon belül van lehetőség. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. A visszaküldés költsége a megvásárolt termékek méretétől függően változhat.

Kérjük, őrizze meg a csomag feladásáról szóló bizonylatot. Ezt követően küldjön számunkra egy jól látható fényképet vagy szkennelt másolatot erről a dokumentumról, valamint adja meg a bankszámlaszámot a visszatérítéshez.

🔹 Reklamáció – Garanciális probléma az átvett csomaggal

Sérülten érkezett a csomag, és a terméken látható károsodás van? Kérjük, csatolja az alábbi fényképeket:

✔ A kapott termékről készült fénykép – az állapot ellenőrzéséhez
✔ A sérülés helyéről készült fénykép (ha van ilyen)
✔ A csomagolásról készült fénykép, különösen a látható sérülésekről
✔ A csomag belső védelméről / töltőanyagáról készült fénykép
✔ A logisztikai címkéről készült fénykép, jól látható nyomkövetési számmal
✔ Az aláírt, kitöltött űrlap szkennelt másolata

Reklamációjára a lehető leghamarabb válaszolunk, legkésőbb a kézhezvételtől számított 14 napon belül.


Nagykereskedelmi értékesítés: b2b@euroelectronics.eu

Munkanapokon 24 órán belül válaszolunk üzenetére.

Szívesen segítünk Önnek!