A szerződéstől való elállás

A szerződéstől való elállás

A szerződéstől 30 napon belül, a termék kézhezvételétől számítva, elállhat. Az áru nem lehet használt, sérült és az eredeti csomagolásában kell lennie.

1. Töltse ki az online űrlapot

2. Küldje vissza a terméket ajánlott küldeményként a következő címre:

Paxy – Euroelectronics.eu
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ


A csomagra MINDIG írja rá a NEVÉT és a VÉGNÉVÉT, illetve a RENDELÉSI SZÁMOT. Köszönjük.

3. Ha kinyomtatta az űrlapot, küldje el a kitöltött űrlap fényképét és a csomag nyomon követési számát a podpora@euroelectronics.eu címre. NEM ELÉG, ha a csomagba helyezi.

4. A csomag átvételét és a szerviztechnikus általi ellenőrzését követő 14 napon belül a pénzt átutaljuk az Ön bankszámlájára.

Amennyiben a pénzt a törvényes 14 napos határidőn belül nem kapja meg, kérjük, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

* Azok a termékek, amelyekre nem vonatkozik az elállási jog, megtalálhatók az Általános Szerződési Feltételekben .

Reklamáció

Ha reklamálni szeretne, javasoljuk, hogy először forduljon az ügyfélszolgálathoz. Sok esetben a probléma már a reklamáció benyújtása előtt megoldható.

Ha sérült terméket kapott, írjon a futárral egy jegyzőkönyvet a sérülésről, és küldje el nekünk a podpora@euroelectronics.eu címre a karton, a töltelék és a sérült áru fényképét. Együtt megegyezünk, hogyan fogjuk kezelni a reklamációt.

Ha úgy döntött, hogy reklamálja a terméket, kövesse az alábbi lépéseket:

1. Töltse ki az online űrlapot, vagy töltse le a fájlt itt. Ha szükséges, csatolhat fényképeket is.

2. Küldje el nekünk a terméket ajánlott küldeményként a következő címre:

Paxy – Euroelectronics.eu
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ

3. Küldje el nekünk e-mailben a podpora@euroelectronics.eu űrlapot és a csomag nyomon követési számát. Az űrlapot elektronikus formában kell elküldeni. NEM ELÉG, ha a csomagba helyezi.

4. Kapni fog egy visszaigazolást a reklamáció beérkezéséről. Ha nem kapja meg, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

5. 30 napon belül megkapja a reklamációs osztály döntését.

Kérdés esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.