A szerződéstől való elállás
A szerződéstől való elállás
A szerződéstől 30 napon belül, a termék kézhezvételétől számítva, elállhat. Az áru nem lehet használt, sérült és az eredeti csomagolásában kell lennie.
1. Töltse ki az online űrlapot
2. Küldje vissza a terméket ajánlott küldeményként a következő címre:
Paxy – Euroelectronics.eu
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ
A csomagra MINDIG írja rá a NEVÉT és a VÉGNÉVÉT, illetve a RENDELÉSI SZÁMOT. Köszönjük.
3. Ha kinyomtatta az űrlapot, küldje el a kitöltött űrlap fényképét és a csomag nyomon követési számát a podpora@euroelectronics.eu címre. NEM ELÉG, ha a csomagba helyezi.
4. A csomag átvételét és a szerviztechnikus általi ellenőrzését követő 14 napon belül a pénzt átutaljuk az Ön bankszámlájára.
Amennyiben a pénzt a törvényes 14 napos határidőn belül nem kapja meg, kérjük, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
* Azok a termékek, amelyekre nem vonatkozik az elállási jog, megtalálhatók az Általános Szerződési Feltételekben .
Reklamáció
Ha reklamálni szeretne, javasoljuk, hogy először forduljon az ügyfélszolgálathoz. Sok esetben a probléma már a reklamáció benyújtása előtt megoldható.
Ha sérült terméket kapott, írjon a futárral egy jegyzőkönyvet a sérülésről, és küldje el nekünk a podpora@euroelectronics.eu címre a karton, a töltelék és a sérült áru fényképét. Együtt megegyezünk, hogyan fogjuk kezelni a reklamációt.
Ha úgy döntött, hogy reklamálja a terméket, kövesse az alábbi lépéseket:
1. Töltse ki az online űrlapot, vagy töltse le a fájlt itt. Ha szükséges, csatolhat fényképeket is.
2. Küldje el nekünk a terméket ajánlott küldeményként a következő címre:
Paxy – Euroelectronics.eu
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ
3. Küldje el nekünk e-mailben a podpora@euroelectronics.eu űrlapot és a csomag nyomon követési számát. Az űrlapot elektronikus formában kell elküldeni. NEM ELÉG, ha a csomagba helyezi.
4. Kapni fog egy visszaigazolást a reklamáció beérkezéséről. Ha nem kapja meg, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
5. 30 napon belül megkapja a reklamációs osztály döntését.
Kérdés esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.